Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

RECUNOSTINTA SI IUBIRE!








Am vrut nespus de mult sa postez pe acest Blog cateva fotografii cu cel mai important om care mi-a schimbat radical viata.Poate ca multi nu stiu, ca eu,am avut o problema medicala, la o varsta foarte frageda si datorita Domnului Profesor Doctor Alexandru Pesamosca acum sunt bine.De cate ori merg la control, impartasesc cu Dumnealui momente frumoase si unice.Am citit in foarte multe Reviste ca dumnealui a facut foarte multe minuni medicale si in special in Chirurgie Ortopedie.Sunt zeci de mii de cazuri pe care domnul Profesor le-a rezolvat cu succes si ma bucur ca si eu ma aflu printre cei norocosi.Dumnealui are un suflet nobil deoarece stiu ca in curtea Spiatalului "Maria Curie" se afla un lacas de cult construit de Domnul Profesor.Cu siguranta ca trebuie spuse mult mai multe lucruri despre acest om deosebit.Multumesc Bunului Dumnezeu ca mi-a dat sa antalnesc un asemenea om cu o valoare inegalabila.Cu siguranta o sa mai revin cu alte lucruri noi.Cu mult Respect Daiana Berbec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu