Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

luni, 4 ianuarie 2010

Noi prietenii!




Prima zi de Scoala dupa o vacanta atat de placuta, mi-a adus surprize noi si frumoase.In luna decembrie anul trecut,Scoala"Tudor Vladimirescu"a avut un program bine gandit deoarece am facut un schimb de experiente intre Scoala noastra si o renumita Scoala din America "Wescott School".Elevii din aceasta Scoala,s-au prezentat pe rand,au cantat si au comunicat cu noi prin intermediul internetului.Si noi am avut un program complex pe care l-am daruit cu o mare placere elevilor din America.Astazi am fost anuntati de catre Domnul Invatator ca am fost postati pe site-ul Wescott School si ne bucuram nespus de mult.O experienta frumoasa pe care nu o pot uita si care mi-a facut o reala placere.Participarea la acest program a fost cel mai placut mod de a vizita locuri noi si de a cunoaste oameni buni.Felicitari tuturor celor ce au initiat acest frumos proiect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu