Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

miercuri, 27 ianuarie 2010

UN VIS IMPLINIT!



Exista Dumnezeu!Intotdeauna m-am rugat si nu mi-am pierdut speranta si am stiut ca bunul Dumnezeu imi va calauzii pasii spre tot,ce este mai frumos si mai placut pe lume!Nu-mi ramane,decat,sa le multumesc celor care mi-au dat,aceasta sansa,de a-mi implinii un vis, de mult asteptat.
De asemenea,nu pot sa trec,cu vederea oamenii, care m-au incurajat, si m-au surprins placut,cu acest proiect initiat.
Vreau din suflet,sa le multumesc,tuturor celor ce s-au implicat,si au avut incredere deplina in calitatile mele.
Un simplu multumesc,nu este de ajuns,pentru toate momentele frumoase,pe care mi le-ati oferit,sau pentru zambetul de pe fata mea.Cu deosebita consideratie si respect,
Domnului Director Dan Ciobanu,Doamnei Directoare Silvia Ciobanu,Doamnei Ani Craciun,cat si intregii echipe de la Columna TV,care sunt alaturi,de mine intotdeauna,Va iubesc din suflet pe toti.
Asadar Dragii mei vizitatori ai acestul Blog,in curand,vom fi impreuna in direct la emisiunea "DEDICATII POPULARE CU DAIANA"in fiecare joi incepand cu orele 18:00,la Columna TV.
De asemenea se poate viziona Columna Tv live pe site-ul www.columnatv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu