Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

vineri, 26 februarie 2010

FILMARI LA,''COLIBA ROMANEASCA''!






















O zi minunata, am avut si astazi, la filmarile realizate de catre,COLUMNA TV,intr-un deosebit loc.M-am intalnit cu foarte multi artisti si m-am simtit excelent in prejma dumnealor.Imi era tare dor de Doamna Ani,si m-am bucurat nespus de mult sa o revad.L-am reintalnit si pe Alexandru Soare,el este colegul meu,si datorita bunavointei Domnului Director Dan Ciobanu , Doamnei Directoare Silvia Ciobanu cat si Doamnei Ani Craciun,Alexandru, va face parte ,incapand de astazi in cadrul emisunii ''DEDICATII POPULARE CU DAIANA''.Ma bucur din suflet pentru acasta realizare si sper,ca telespectatorii se v-or bucura foarte mult.Va asteptam cu drag,sa ne urmariti in fiecare joi de la orele 18;00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu