Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

vineri, 5 februarie 2010

PRIMA EMISIUNE MODERATA DE MINE !

 Daca mi-as propune,sa gasesc un sinonim "inger ceresc",nu ar dura prea mult pana sa rostesc Columna TV  te iubesc!
 Un zambet,pretuieste mai mult decat aurul,pentru al oferii,nu ne costa nimic in schimb,in ochii celui cel primeste valoreaza mult mai mult.
 Asa cum v-am obisnuit,de fiecare data,cu frumoasele cuvinte pe care le-am oferit, din suflet,tuturor persoanelor dragi mie,care pot sa spun ca ai iubesc  din suflet.M-am simtit foarte fericta alaturi de telespectatorii nostri fideli care au intrat in legatura directa cu noi,de asemenea,Domnul Director Dan Ciobanu,Doamna Directoare Silvia Ciobanu, Doamna Ani Craciun,cat si intreaga echipa Columna TV au fost alaturi de mine,i-am simtit aproape de sufeltul meu,m-au incurajat si pentru acest fapt le multumesc din inima si ai asigur de toata dragostea si prietenia mea!
  Prietenia -este singura arta care te invata sa iubesti,sa ierti,sa
                      ajuti,sa fi mai bun;
                  -este singura floare care infloreste,la umbra unui
                     suflet nobil!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu