Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

vineri, 4 februarie 2011

Emisiune aniversara !


Emisiune aniversara !
Iata dragii mei ca a trecut un an de la prima emisiune moderata de mine.Cu inpliniri, clipe frumoase si invitati sositi din diferite zone ale tarii.Parca ieri spuneam telespectatorilor ''dragii mei telespectatori,speram ca aceste melodii au intrat in casele, sufletele si inimile dumneavoastra cu tot ce este mai bun'' .
Imi aduc aminte cu placere de aceste cuvinte pe care le spuneam cu atata patima.Ori de cate ori am ocazia revizionez prima mea emisiune si chiar ma face sa zambesc. Am sa va ofer si dumneavoastra sa vizionati un mic filmulet de la prima emisiune.
Am multe amintiri placute din timpul emisiunilor,si m-am simtit foarte bine in tot acest timp,alaturi de invitatii pe care i-am avut alaturi ,de toti telespectatorii care au intrat in legatura directa cu mine ,de echipa tehnica fara de care nu se poate realiza o emisiune.
Un respect deosebit, pentru Domnul Director Dan Ciobanu,Doamna Director Silvia Ciobanu ,
pentru tot sprijinul pe care mi-l acorda de fiecare data.
Multumiri speciale: Doamnei Ani Craciun;Domnului Victor Mihalache;Marius Dumitrache;Viorel Mateescu;Doamnei Loredana Padure;Salonului;''Fitze''-Andreea Gherca;Ionela;tuturor cameramanilor de la Columna Tv ,cat si intregii echipe tehnice;Domnului Aurel Gherca[Padre] pentru amenajarea decorului emisiunii;etc.
Multumesc din suflet parintilor mei [ai iubesc foarte mult] !
Invitatii din aceasta editie aniversara au fost:Trupa Mugurii din Buzau;Doamna Mariana Cimpoiasu;Mihai Cimpoiasu;Alina Dogaru;Alina Oancea;Alina si Iliuta Bumbes;Ansamlul''Floricica''Asociatia ''Zestrea Carpatilor''=Prahova;Stefania Emanuela Oprea;Stefan Florin;Sebastian Setreanu;
Mii de multumiri tuturor ce mi-au trimis mesaje pe diverse site-uri dar in mod deosebit unui domn din Alba Iulia pentru mesajul trimis pe canalul meu youtube pe care o sa al postez pentru al citii si dumneavoastra:



Abrudalba
Din nou, La Multi Ani emisiunii tale!
Draga Daiana, Acum un an cand ai inceput emisiunea erai doar un copil, talentata, dar cu aerul si priceperea multor alti copii de varsta ta. Dupa un an nu doar ti-ai rafinat calitatea interpretarii, dar mai ales ai devenit o reporterita dezinvolta, fara "ifose," sau aer de superioritate, sensibila, prietenoasa, placuta de audienta, care in plus stie sa vorbeasca cursiv si curtenitor. Sunt convins ca deja ai devenit un simbol, un model de urmat pentru multi copii si tineri care ti-au ascultat melodiile care le-ai interpretat si/sau au urmarit emisiunile tale. Constienta sau nu de acest lucru performanta ta de exceptie sunt convins ca a dat putin curaj si speranta unor copii mediocrii, apatici si dezinteresati care pana nu demult se complaceau intr-o stare de indiferenta si mediocritate. Multi prezentatori consacrati ar avea deja cate ceva de invatat de la tine si nu cred ca v-a mai trece mult pana cand ei vor incepe sa recunoasca acest lucru; iar tu dintr-o eleva sarguincioasa o sa devii instructoarea lor. Pentru toate cele de mai sus, te felicit si iti doresc sa excelezi in continuare in ceea ce faci, atat pe scena, la emisiunea ta, la scoala si in viata ta de zi cu zi. Te rog sa transmiti parintilor si indrumatorilor tai felicitarile mele pentru priceperea si felul in care au reusit sa te indrumeze si sa-ti calauzeasca primii tai pasi. Ma bucur nespus sa constat ca Romania inca este capabila sa produca niste copii talentati, inteligenti si dotati asa cum tu din plin ai dovedit-o. Vreau sa sper ca nimeni nu o sa se supere daca acest "mosu" te considera inca de anul trecut nepotica lui virtuala, asa cum face cu toti ceilalti copii si tineri talentati, harnici si dornici sa se autodepaseasca intr-un anume domeniu de activitate. Cu mult drag, draga mea nepotica, Mosu
Trimis la: daianaberbec
Va multumesc din suflet tuturor si va asigur de toata dragostea mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu