Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

vineri, 1 aprilie 2011

Emisiune aniversara !

Iata dragii mei ca am realizat o emisiune speciala cu ocazia inplinirii celor douasprezece primaveri si nu puteam sa imi sarbatoresc aceasta zi importanta,decat la Columna Tv, unde de fiecare data ma simt cel mai bine alaturi de prietenii mei dragi.In aceasta emisiune am dorit in mod expres, sa va incant,asa cum incerc de fiecare data,cu invitati renumiti si deosebiti ,in premiera absoluta la Columna Tv. Binecunoscuta si renumita trupa ''Nemuritorii'' din Buzau ne-au inveselit cu melodiile lor, care cu siguranta, au intrat la sufletele dumneavoastra.Asa cum ati observat pe parcursul emisiunilor mele anterioare,Domnul Profesor Constantin Ungureanu,este coordonatorul si mentorul mai multor trupe infiintate si formate de dansul , care ne-au onorat cu prezenta ,fiind vorba despre:Trupa ''Craitele''; Trupa ''Muguri'';Trupa ''Romanite'';Trupa''Lacramioarele''; Trupa ''Sanzienele''.Multe felicitari Domnului Profesor, pentru performantele si reusitele acestor trupe exceptionalae .De asemenea ,multe felicitari si trupei''Nemuritorii'',pentru performantele obtinute.Mai mult decat atat, o veste primita de catre Domnul Profesor Constantin Ungureanu, ne-a bucurat pe noi toti, dansul, a fost desemnat de catre Consiliul Judetean Buzau ,ca fiind,''CETATEAN DE ONOARE AL ORASULUI BUZAU'' .Multe felicitar,i multa sanatate si mult noroc ai doresc din suflet.Dragii mei nu uitati sa acordati un vot acestei trupe''Nemuritorii'' prin sms la 1203 ! Trupa ''Craitele'',cu prezenta lor scenica impecabila, cu melodiile lor de voiosie, ne-au incantat si de aceasta data.Le doresc multe succese in cariera lor, cat si multe realizari. Prezenti in emisiune de la o distanta nu foarte mica si acest lucru este de apreciat au fost alaturi de noi Ansamblul''Museteanca'' din Braila, avand in componenta sa artisti de seama,dansatori de exceptie, cat si solisti renumiti si anume:Tudorita Voineag;Laura Soga si Mihai Constanache.Felicitari multe intregului ansamblu,solistilor si domnilor coordonatori:Mihalache Gheorghe;Domnului Viceprimar Costel Marin;Domnei Director ,Camin Cultural Anghel Fanica cat si Domnului Primar Gheorghe D.Ionel din Localitatea Insuratei Jud.Braila.Mii de multumiri pentru efortul depus, de a participa cu drag, in cadrul emisiunii mele. Multumiri speciale:Domnului Director Dan Ciobanu;Doamnei Director Silvia Ciobanu;intregii echipe de la Columna Tv:parintilor mei; Salonului'' FITZE BEAUTY SALON''[Andreea Gherca] ;tuturor celor ce mi-au trimis mesaje de felicitari dupa emisiune ,Domnului Victor Mihalache,Doamnei Ani Craciun, carora le doresc multa sanatate si inpliniri. Intraga emisiune se poate viziona pe site-ul, www.columnatv.ro sectiunea emisiuni ''Daiana si invitatii Sai''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu