Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

sâmbătă, 20 august 2011

Fragmente din emisiunea, ''Daiana si invitatii Sai''{Emisiune -Speciala...


Ei bine dragii mei, iata ca am intrat in cel de-al doilea sezon de emisiuni,''Daiana si invitatii Sai''.Ma bucur nespus de mult ca suntem din nou impreuna si va promit un nou sezon cu mari surprize pentru dumneavoastra, cei de acasa,care, urmariti aceasta emisiune,cu mare drag, de fiecare data!Am realizat o emisiune pe placul dumneavoastra, intr-o locatie de vis pot spune, la ''Hanul Dragodana'', unde, m-am simtit foarte bine.Invitatii din aceasta editie, au incantat cu siguranta cu melodiile lor, inimile tuturor.Au fost prezenti alaturi de noi :Iliuta&Alina Bumbes,Ansamblul de dansuri ''Florile Dambovitei''din Comuna Dragomiresti,Marius Nita,Irina Toma,Trupa ''Strengaritele'',Trupa''Dely Ryo''si nu in ultimul rand Domnul Primar al Comunei Dragodana Voinescu Marin.Multumiri intregii echipe de la Columna Tv,pentru buna desfasurare a emisiunii si anume:Domnul Director,Dan Ciobanu,Bogdan Carstea,Mihai Dumitrescu,Mihai Ioana,Adi Pruna etc.
Asadar dragii mei, nu uitati ca va astept sa urmariti emisiunea in fiecare Sambata, de la orele 18:00-20:00, cu multe surprize pe placul dumneavoastra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu