Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Fragmente, din emisiunea,''Daiana si invitatii Sai''-Columna Tv


Dragii mei,astazi am avut alaturi de noi,Ansamblul din Doicesti.Un program bine ales ne-au prezentat in emisiune,combinand muzica usoara cu cea poppulara.De asemenea,am avut o atmosfera foarte placuta.Caravana emisiunii ,,Daiana si Invitatii Sai '' a poposit la Restaurantul ,,Valahia'' din Targoviste.Multumim domnului Nelu Badea,pentru gazduire,ne-am simtit extraordinar.Multumiri si echipei tehnice formata din:Nicolae Stoica,Antonio Popescu,Bogdan Cirstea,Mihai Dumitrescu,Mihai Ioana,Madalin Anca,si Samuel Ilie-David.Nu uitati dragii mei caci emisiunea se poate viziona online, pe site-ul:http://columnatv.ro/live/ .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu