Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

luni, 2 aprilie 2012

Emisiune Aniversara, la Columna Tv !

          O seara minunata am petrecut La Columna Tv alaturi de invitatii mei la sarbatorirea celor 13 ani pe care i-am implinit si totodata, implinirea celor 100 de editii, a emisiunii''Daiana si invitatii Sai''.
         Multumesc tuturor celor ce au participat in cadrul acestei editii speciale  si as amintii, pe Domnul Victor Mihalache,Cristina Ilie,Formatia ''Romanticii''din Pitesti,Trupa ''Vacanta Mica''din Pitesti,Ansamblul''Fir de Dor'',Mirela Voicu din Bucuresti,Vanessa Toma,Gabriel Lungu din Olt,Emanuela Oprea,Trupa''Muguri''din Buzau,George Dolanescu,Benone din Sinaia.
        Multumiri speciale Cristinei Ilie,pentru toate fotografiile facute in timpul emisiunii dar si  pentru postarea de pe blogul ei si al ''Clubului Victoriosilor'' !http://cristinaioanailie.blogspot.com/
         Cu acesta ocazie pentru ca nu am mai scris pe Blog de ceva vreme multumesc intregii echipe de la Columna Tv,in frunte cu Domnul Director Dan Ciobanu si Doamna Director,Silvia Ciobanu .
          Multumesc tuturor celor ce au trimis pe 27 Martie mesaje de la multi ani pe contul meu Facebook si ai asigur de toata dragostea mea.http://www.facebook.com/profile.php?id=100000962108941 
          De asemenea ai doresc tot binele Doamnei Violeta Matei pentru vestimentatiile oferite de-a lungul timpului cat si Casei de Moda Vylyotys din Targoviste.
         
         Asadar dragii mei, urmariti in continuare emisiunea''Daiana si invitatii Sai'',pentru ca avem multe surprize sa va oferim !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu