Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

joi, 17 ianuarie 2013

Multumiri tuturor !

FELICITARILE MELE DAIANA!!!ESTI CU ADEVARAT UN EXEMPLU PT MULTE PERSOANE!!
MULTUMIRI, DOAMNEI REDACTOR, ROXANA NEGOESCU!
  • Ţie, lui Lidia Shiller, Daniela Farhadi şi altor 3 vă place asta.
  • Daiana Berbec Multumesc din suflet pentru aprecieri!Sunteti minunata si ma bucur din suflet ca v-am cunoscut prin intermediul internetului!Si eu de asemenea va felicit pentru intreaga dumneavoastra activitate pe care o desfasurati!Va pup si eu si parintii mei!:*:*:*
  • Lidia Shiller Daiana persoanele ca tine sunt rare,tu esti singura dovada de putere,ambitie,iubire meriti tot respectul si toate aprecierile,totusi aceste cuvinte sunt mici fata de valoarea ta!Esti o moderatoare de mare clasa cum imi place mie sa spun si esti iubita de multe valori din tara noastra,ele se stiu!Mult succes in continuare!TE PUP DAIANA!
  • Daniela Farhadi Si sint convinsa ca fetita asta isi face misiunea din toata inima, cu sinceritate, fara sa ii pese de cotele de vizionare!!! Intr-adevar multe doamne si multi domni care prezinta emisiuni ar trebui sa se uite din culise nitel la un copil care face asta din suflet, si nu pentru contul de la banca si nici pentru succesul in presa.
  • Lidia Shiller AVETI MARE DREPTATE D-NA DANIELA!!!! DAIANA ESTE UN COPIL MINUNAT INSA CU O MINTE INTELEAPTA DE OM MATUR SI CU UN SUFLET MARE!!! ESTE O PERSOANA FOARTE IUBITA SI APRECIATA PT CALITATILE EI !! AM PRIETENI CARE AU FOST IN EMISIUNEA EI SI AU ADUS NUMAI CUVINTE DE LAUDA!!!
  • Daniela Farhadi Eu sint convinsa ca va reusi in viata ceea ce isi doreste, fiindca face cu dragoste si este autentica. Ii doresc sa isi pastreze si cind va fi mare curatia sufleteasca, faptul ca e mai inteleapta decit ar fi obisnuit la virsta ei este un har in plus si astfel de copii ramin si mai tirziu loiali idealurilor lor. Sper ca este ocrotita de parinti si de sfatuitori buni si la fel de intelepti ca ea, ca sa nu se lase niciodata corupta de ambitiile celor "mari" de a se face cu orice pret cunoscuti sau sa faca compromisuri pentru bani. Harul ii e dat de Dumnezeu si nu trebuie sa i-l strice oamenii. Uneori copiii vad mai bine decit cei maturi, fiindca ei nu sint inca contaminati de pragmatism, de invidie. Bravo, si nu in ultimul rind vreau sa ii felicit pe cei "mari" care o sustin.
  • Daiana Berbec Multumesc tuturor!Sunteti oameni deosebiti cu un suflet mare,mare!Ma bucur ca v-am cunoscut prin intermediul internetului si va promit din suflet ca nu va voi dezamagii niciodata si va asigur de toata dragostea mea!Va pup,va iubesc si inca o data va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu