Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

marți, 2 aprilie 2013

Columna TV-,,Daiana si Invitatii Sai'' Editie Aniversara!

     Sambata,30.03.2013,mi-am sabatorit ziua la Columna TV,alaturi de prieteni dragi sufletului meu,unde voia buna si distractia au predominat intreaga emisiune.Nici nu se putea altfel alaturi de invitati consacrati,precum:Lorenna,Trupa Nemuritorii,Trupa Kronos,Dana Dobre,Simona Banica,Dora Ungureanu,Adelina,Cristina Ilie,Clubul Victoriosilor,Vlascencutele,Romanticii,Vlascenii si multi altii.
    Doresc sa multumesc tuturor invitatilor mei,pentru toate gandurile bune pe care mi le-au adresat cat si conducerii televiziunii Domnului Director Dan Ciobanu si Doamnei Director Silvia Ciobanu De asemenea,in mod special parintilor mei ,implicit producatorului emisiunii ,,Daiana si Invitatii Sai'' Felicia Berbec(mama mea).
   Colega mea,Cristina Ilie,componenta a Clubului Victoriosilor,a realizat interviuri cu invitatii prezenti ce vor fi difuzate in editia viitoare a emisiunii,fapt pentru care ii multumesc din suflet! Numai ganduri bune le tuturor celor ce mi-au transmis mesaje de felicitari,pe pagina mea de Facebook:https://www.facebook.com/berbec.daiana.
                                                                                                
   

                                      


Multumiri speciale:
Cofetaria Spring
Chitulescu Prod
Raducanu Prod
Salon Fitze
Hair-stylist:Gabriela Amihalachioaie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu