Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

marți, 30 martie 2010

Petrecere si acasa !!!









































































































































Dupa distractia de la Columna Tv, am continuat si la mine acasa si asta datorita binevointei parintilor mei pentru ca mi-au facut o reala surpriza si pentru aceasta le multumesc si le doresc tot binele din lume pentru ca au fost si sunt alaturi de mine tot timpul.Ii iubesc foarte mult.Deci cum va spuneam,alturi de mine au fost si o parte din colegele mele din clasa care, binenteles au raspuns afirmativ invitatiei.Asa ca ne-am distra zic eu pe cinste am cantat, adica karaoke, am dansat,intr-un cuvant ne-am simtit excelent.Multumesc din suflet tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu