Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

marți, 30 martie 2010

ZILE DE NEUITAT ALATURI DE MULTI PRIETENI DRAGI !










Zile frumoase si de neuitat am petrcut la Columna Tv,alaturi de oameni minunati.In timpul emisiunii,binenteles,ca de fiecare data,Alexandru a incantat telespectatorii cu melodii noi si frumoase cantate live.La sfarsitul emisiunii am cantat si eu impreuna cu Alexandru o melodie Live pentru telespectatorii nostri dragi.Dupa emisie,asa cum era normal,am suflat in tortul meu,punandu-mi o dorinta,asa cum este si firesc,o dorinta pe care sper ca Bunul Dumnezeu,sa o asculte.Le multumesc din suflet tuturor celor care au fost alaturi de mine.Asadar asa cum v-am mai spus Columna Tv pentru mine este ca si casa mea pentru ca ma simt minunat ori de cate ori pasesc pragul televiziunii,deoarece Domnul Director Dan Ciobanu si Doamna Directoare Silvia Ciobanu, cat si intraga echipa,ma primesc de fiecare data cu foarte mare placere.Le multumesc din suflet tuturor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu