Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

vineri, 21 mai 2010

CANTECE SI DISTRACTIE




Ei bine dragii mei ,asa cum v-am obisnuit de fiecare data sa venim cu invitati noi si binenteles si surprize dragii mei , eu Daiana si cu Alexandru invitata Emanuela Stefania, impreuna cu ansamblul ,Trandafirul' ,am incercat sa va binedispunem, cu melodii noi si videoclipuri .Tuturor sarbatoritilor ,cu ocazia SFINTILOR CONSTANTIN si ELENA , le doresc un sincer ,LA MULTI ANI' .Multumiri Domnului Director Dan Ciobanu cat si Doamnei Directoare Silvia Ciobanu .Nu pot sa trec cu vederea colegul nostru COSTIN MIHAI ,modereaza o emisiune super interesanta de sport,si pe aceasta cale ai urez un sincer ,LA MULTI ANI', si ai doresc, tot binele din lume sa-l ajute Bunul Dumnezeu la tot pasul si lui Galeni Elena si ei ai doresc aceleasi urari si un sincer ,LA MULTI ANI!


Va asteptam cu mare drag in fiecare joi sa fiti alaturi de noi sa va dedicam melodii pentru cei dragi ai dumneavoastra, numai la noi la COLUMNA TV ,Televiziunea Orasului Tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu