Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

sâmbătă, 29 mai 2010

EMISIUNE SPECIALA LA COLUMNA TV !










































































































































































































































































































































Dragii mei din imaginile de mai sus se observa ca am vrut sa realizez aceasta emisiune speciala cu multi invitati foarte talentati binenteles cu ocazia zilei copilului''1 IUNIE''.Eu cred dragii mei, caci emisiunea a fost de bun augur si sper caci a intrat in casele ,in sufletele si mai mult de atat in inimile dumneavostra cu tot ce este mai bun.Am avut invitati speciali, din Bucuresti, Nicusor Ionita si Georgiana Aurica,Florin Stefan,Emanuela Oprea,Tudosa Andrada,Stroe Damian [orga] ,Bianca Serban [orga],Preda Mariana [Nai] ,Alexandru Soare ,Ansamblul ''Ciuleandra'' si Ansamblul''Trandafirul'' .Multumesc din suflet Domnului Director Dan Ciobanu,Doamnei Directoare Silvia Ciobanu intregii echipe prezente ,invitatilor ,si nu in ultimul rand parintilor mei !















































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu