Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

miercuri, 31 august 2011

Festivalul Dulcetii-Brebu 2011


O minunata zi am petrecut in frumoasa Comuna Brebu,[Prahova], la Festivalul Dulcetii.Am avut deosebita placere, sa cunosc oameni minunati dar si locuri placute.Am realizat fotografii, alaturi de artisti de seama si de valoare ai cantecului popular si nu numai.Multumesc pentru invitatie Domnului Mihai Onila, impreuna cu sotia dumnealui,cat si Domnului Primar,al Comunei Brebu, Dumitru Comanita.Am ramas cu amintiri placute si de neuitat, deoarece am vizitat si cateva obiective turistice aflate in zona si voi revenii cu fotografii.Nu in ultimul rand, doresc sa transmit tuturor celor prezenti la festival in mod expres Domnului Puiu,care ne-a inveselit pe noi toti ,Doamnei Jeni Barbu,Domnului Mihai Onila etc multa sanatate si indeplinirea tuturor dorintelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu