Daiana Berbec Iulia

***Daiana Berbec va doreste vizionare placuta***

duminică, 4 septembrie 2011

Tata Pesi,ingerul tuturor copiilor !





         Ei bine, dragii mei cititori ai acestui blog,o sa incerc sa va poovestesc despre cel mai importantOM, care mi-a schimbat viata.Desigur, dumneavoastra nu stiti ca eu am avut o problema medicala, de la o varsta foarte frageda, respecctiv, o luxatie la ambele solduri, nu vreau sa stiu care a fost cauza si cine a fost vinovatul, dar stiu un sungur lucru ,ca astazi,BUNUL DUMNEZEU m-a rasplatit pentru toti acei ani chinuiti si mi-a daruit o bucurie imensa in suf letul meu de copil, sa pot practica ,ceea ce era mai de mult,doar un vis de copil imaginar, si pe aceasta cale, multumesc din suflet si Domnului Director DAN CIOBANU si Doamnei SILVIA CIOBANU, COLUMNA TV, ca mi-au oferit aceasta posibilitate sa-mi pot fructifica talentul, ce mi-l l-a dat Bunul Dumnezeu, le doresc si dumnealor multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi.Imi aduc aminte cu tristete, de vremea, cand posibilitatesa de a merge ,era doar vis, va dati seama sa stai intr-un carut timp de 5 ani la ce puteam sa ma gandesc ?O intrebam pe mami dar o eu sa merg vreodata ca toti ceilalti copii? iar mami ma incuraja si tot imi spunea ,,O sa fie bine mami''.
Sa trecem la cea mai importanta persoana mentionata mai sus , si anume TATA PESI, zis ingerul copiilor ,Profesorul ALEXANDRU PESAMOSCA, a fost si este o legenda vie,putini sunt astazi care nu au auzit de numele sau , si mai ales,de perfectiunea cu care si-a facut meseria de chirurg.
De 60 de ani a salvat vieti, a operat 50 000 de copii , operatiile decurgand cu succes,si printre acesti 50 000 de copii ma aflu si eu DAIANA BERBEC, si nu pot decat sa-i multumesc BUNULUI DUMNEZEU, ca mi-a dat sa intalnesc asemenea OM cu o valoare incomensurabila, DUMNEZEU sa-l odihneasca in pace.
Copii il numeau simplu TATA PESI- si dupa ani si ani se intorceau , spre ai saruta mana celui care ne-a curmat suferinta, si ne-a redat bucuria de a trai ca toti ceilalti copii.Timp de 12 ani am mers la spital la Dumnealui era atat de fericit cand ma vedea de asemenea imi spunea la sosire : ,,Bine ai venit Printesa Ledy!,,Cum te simti?Eu ma asezam pe acel scaun din rezerva transformata in locuinta modesta si incercam sa-mi stapanesc lacrimile care curgeau fara incetare, de emotiile ce ma copleseau cand il vedeam lungit in acel pat si neajutorat si incepea sa ne povesteasca mie si parintilor mei care si ei plangeau de mila Dumnealui ne povestea toate necazurile care il apasau era foarte nemultumit de ce i se intampla, noi il incurajam si i-am promis ca nu o sa-l dea nimeni afara din spital caci o sa-i fim alaturi ,indiferent de ce se va intampla si anul acesta in martie l-am vizitat si cu lacrimi in ochi mi-a spus , indiferent ce se va intampla cu dansul sa fiu o luptatoare si sa nu ma dau batuta indiferent de situatie,era foarte mandru de mine, am vizionat DVD cu mine Daiana si Invitatii ,,si a inceput sa rada spunad , eu ti-am spus ca o sa fi o artista, sa-l pretuiesti pe acel om ca ti-a dat aceasta fericire si pe parintii tai ,care au fost tot timpul alaturi de tine, iubea foarte mult copii,era un om cu un suflet nobil, care si-a dedicat toata viata carierei ,sa fac o mica paranteza si sa relatez cuvintele Dumnealui ,, M-AU PARASIT TOTI, NU AM AVUT TIM SA LEGAN COPIII, SI NU VIN LA MINE SA MA VIZITEZE, CEI CARE I-AM INVATAT MESERIE SI LE-Am DAT COZONAC NU MA MAI CUNOSC.... ASTA E'' PRINTESA MEA DAIANA, IMI DORESC CEL MAI MUL SA MA LASE IN PACE SA MOR LINISTIT, AICI IN SPITAL ,MA SIMT CEL MAI BINE AICI SA AUD GLASUL COPIILOR CACI EI SUNT FERICIREA MEA....!
Peretii camerei erau plini de diplome iar intr-un colt icoana MAICII DOMNULUI te intampina cu un zambet usor trist, si langa Icoana, era desenul meu tot cu MAICA DOMNULUI ,SI SE BUCURA DE FIECARE DATA CAND MA VEDEA ARATANDU-MI ICOANA ,, O CUNOSTI''?iar eu zambind raspundeam afirmativ ,,DA''.
TATA PESI, a fost un om foarte credincios, si de aceea BUNUL DUMNEZEU a facut posibil sa fie inmormantat, in curtea spitalului, deoarece Dumnealui a construit bisericuta din curtea spitalului. O sa merg de fiecare data cand am ocazia cu un buchet de crizanteme, la mormantul Dumnealui,iubea forte mult crizantemele,mi-a povestit, caci a veni si la noi la Targoviste la ,,CRIZANTEMA DE AUR '', cand era mai tanar.

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE ! NU IL VOI UITA NICIODATA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu